2011-10-19

Operation



Idag har jag varit på Kirurgkliniken och opererat bort mitt fula märke som jag hade på benet. Har gjort samma sak i våras på vårdcentralen men märket kom tillbaka och denna gång lite större.
Måste erkänna att jag var lite nervös för jag visste att dom var tvugna att ta bort en större bit och även ta lite djupare denna gång men nervositeten försvann ganska fort när jag fick träffa läkaren.
Han var kanontrevlig och duktig.
Mitt under operationen fick jag besök av min kompis Lotta som jobbar på avdelningen.
Vi har inte setts på länge så det var riktigt roligt att se henne. Vi pratade på så jag tänkte inte alls på själva operationen. Tusen tack Lotta!!!
Nu är jag hemma och sitter i soffan och dricker lite te.
Fortsättning följer.........


2 kommentarer:

  1. snart är du ute o springer igen....men du det va längesedan va ?
    /Heike

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Kul att se dig...lite ovanligt ställe bara :-)

    Passar på att framföra hälsning från doktorn:
    -Ulrica var en trevlig en!
    Kram lotta

    SvaraRadera