2011-10-22

Lite hämtmat

 Idag har jag sovit som en stock. Jag hörde inte när Jörgen gick upp och sov ända till 14:00.
Kanske för att det var mycket på jobbet inatt, men natten gick riktigt fort och det är ju bra.
Jag hoppade omkring på mitt onda ben men tack vare min arbetskamrat Carin så fixade vi natten bra.
Idag känns det bättre i benet så det kommer att gå bra att jobba inatt.
Jag var lite slö och orkade inte laga någon mat idag så vi tog bilen till Fazana och hämtade lite mat.
Jag beställde en Ost & skinksallad ( måste tänka på GI ) och Jörgen tog en pizza. William ville inte ha någon hämtmat och när han fick bestämma så blev det makaroner och köttbullar.


Jörgens Vesuvio!
Min ost & skinksallad!


Nu ska vi mysa i soffan, kanske med en kopp te!

Ha en bra kväll!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar