2011-10-12

Fotokurs



Idag har jag inte gjort så mycket eftersom jag har sovit till 13:00 och laddar för en natt på jobbet.
William hade med sig en klasskompis hem idag efter skolan och grabbarna var ju hungriga.
Ställde mig och stekte korv på löpande band.
Snabb och enkel måltid!! Och alla korvar försvann!!!!!




Igår var jag på City gross och hittade då dessa fina kökshanddukar på rea för endast 20:-.
Jag är lite petig med kökshanddukar och måste tvätta dom och prova dom först innan jag slår till och köper flera.
Hatar när danddukarna inte suger upp vattnet ordentligt som vissa inte gör.
Men jag hoppas att dessa är bra!!!!




När William kom hem från skolan igår hade dom haft träslöjd som är Williams favorit!!
Han var så glad och hade slagit in något i ett paket som han öppnade framför mig och jag var tvungen att hålla för ögonen.
I paketet låg en smörkniv. Jättefin!! Vi provade den på en gång och den var jättebra.
Den kommer vi att använda flitigt!

Var och hämtade posten för en liten stund sedan och blev såååå glad. För i min postlåda låg ett brev som jag har väntat på.
Det var ett brev från Medborgarskolan om en fotokurs som jag anmält mig till. Så kul.
Den börjar den 24 oktober. Det ska bli så kul att lära sig allt om kameran och jag hoppas att jag lär mig mycke så det blir ännu finare bilder här på bloggen.

Ha en trevlig kväll!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar