2011-10-29

En tur på stan

Min nya fina jacka!


Idag åkte vi ner på stan för att titta på H&M nyrenoverade butik. Det var jättefint och mycket trevligare att gå och titta. Man hade en bättre överblick av vad som fanns där och det var inte alls lika rörigt som det var innan. Jörgen tyckte det var extra roligt att gå dit och titta för det är nämligen han som har varit där och renoverat.
Bra jobbat älskling!!
Jag sprang på en jättefin jacka som jag har letat efter och till ett väldigt bra pris, så jag blev nöjd.




På vägen hem stannade vi på Princess Konditori och köpte med oss lite gott hem.




Jag fastnade för en rosa bakelse ( det är ju rosa månaden nu ) som såg god ut. Den innehöll smördegsbotten, vaniljkräm, grädde och hallon. Supergod!!




Jörgen tog en sockerbulle med vaniljkräm inuti.




William valde en kanelbulle som var riktigt stor och nybakad. Mums!!                                                           
Nu ska vi gå en skogspromenad med Basse och njuta i solen.                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar