2011-10-06

Busfabriken



Idag när William kom hem från skolan åkte vi till Busfabriken. William hade med sig sin kompis Simon.
Dom hade jätte kul och jag satt bara och slappade.




Grabbarna började med att vinna varsitt gosedjur i en automat. Bra gjort!!




Energin var på topp!! Jag förstån inte hur dom orkar vara igång hela tiden men roligt hade dem.





När man hela tiden är i farten måsta man fylla på med lite bränsle. Jag beställde en Nachotallrik och jag måste säga att dom inte är snåla med maten. Jag blev proppmätt och fick bara i mig hälften av maten. Men gott var det.




Grabbarna beställde chicken nuggets med pommes. De åt som bara den och deras portioner var inte så små heller.





Det roligaste var nog att hoppa på studsmattorna. Dessa killar vet hur man gör. Jag blev helt yr av att sitta och titta på dem när de snurrade runt. Simon fick upp sådan studs att han nådde taket.




Ser ni vad Simon gör längst upp!!!




Bollhavet var också kul.




Jag fick sitta och läsa lite tidning.




Visst är dom söta!




Jag fick även ta en "powernap" på världens skönaste bänk.....




Här blandas det "Slush" som aldrig förr. Många smaker blev det men mycket fina färger.




När vi var färdiga på Busfabriken gick vi in till godisaffären som ligger väggivägg. Där fanns det grejer kan jag lova. Blev lite smått förvirrad av allt gott!!




Här skulle jag kunna stanna hur länge som helst, jag som älskar choklad.




Killarna hade också svårt att bestämma sig. Inte lätt!!




Vi köpte lite goda klubbor i olika färger. Den till höger åt jag alltid när jag var mindre och den är ju supergod! Det var den fortfarande!!!




Hittde en jättefin flaska med grönt te i men jag köpte den bara för att flaskan var så fin. Den ska få en plats i mitt kök.
Visst var den fin!!
Så, nu har ni sett våran dag full med bus.

Sov gott!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar