2011-08-28

Skolstart, mys och 3-års kalas

Basse och William!


 Den här veckan har skolan startat för William. Det är lite ovant för honom att inte få vara uppe lika länge på kvällarna men jag tycker han fixar det bra ändå.
Hela veckan har han cyklat med sina kompisar till skolan och det går jätte bra.
Ovant för mig att inte behöva köra honom. Då passar jag och Basse på att gå våra morgonpromenader.
Jag har varit ledig hela veckan så då passade jag på att storstäda hela huset. Det tog mig nästan två dagar.
I torsdags var jag och plockade mina ögonbryn på CC- hudvårdsklinik.
Det är alltid lika trevligt att komma dit och bli nerbäddad med tända ljus och lyssna på avslappnande musik.
I fredags gjorde jag, Sussie och Lovisa en tur ner på stan. Vi började med en fika och gick sedan in på Kanel och Vita rum. Vi hittade mycke fint.
På kvällen cyklade hela familjen till våra kompisar Camilla och Matte. Där blev vi bjudna på jätte god mat och gosade med deras son Lukas som är 8 veckor gammal. En jätte trevlig kväll!
Hela lördagen hade jag en fixar dag ute i trädgården. Jag rensade ogräs och planterade lite nya blommor. Som belöning åt vi pizza på kvällen hos Mange och Sussie.
Idag ( söndag ) har vi varit på 3- års kalas hos min systers son Liam. Det var mycket trevligt och mycket gott att äta. Nu ska vi avsluta denna vecka med att krypa upp i soffan och kolla på en film som jag köpte idag.
Vi hörs!




Jörgen och Lukas!

Gullunge!

Jag och Lukas!

Stolta föräldrar. Camilla och Matte!

Camilla och jag!

William på sin nya cykel!

Mina nyplanterade blommor!

Lådan är inhandlad på en loppis!

Nya blommor på bordet!

Närbild!

Liam 3 år! Grattis gubben!!

Liam med sin nya cykel!

Tårtkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar