2011-08-07

Mycket sol och Karneval

 Vi har haft en fantastisk vecka med mycket sol och bad. Stackars Jörgen har jobbat så jag och William har roat oss på egen hand. Vi har badat i Uttervik, på badhuset och varit på Busfabriken. I helgen har det varit Karneval så igår gick vi ner på stan. Det var massor med folk och mycket roligt att titta på. William köpte två kepsar och en tröja. Han var jätte nöjd med sitt köp. Det var så mysigt att bara gå omkring och se att hela staden gungade. På kvällen kom Camilla och Fredrik med barn till oss och grillade.
Vi hade så trevligt.
Idag regnar det massor. Jag har passat på att baka lite och ikväll ska jag köra ner William och Filip till bion.
Dom ska se "Cars 2".
Jag tror att jag och Jörgen ska hyra film ikväll och bara mysa i regnet.
Ha det så bra!


Fredrik, jag, Stella och William
Jörgen och Fredrik grillar

Dax att äta den goda maten

Söta Stella

Mor och dotter. Camilla och Filippa

Tjejligan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar