2011-08-26

Min nya receptbok



Av en händelse så sprang jag på denna bok igår när jag var på Ica Maxi och handlade. Helt underbara recept och bilder. Man blir så inspirerad så nu är det bara att sätta igång att baka.
Jag får utse min familj och mina arbetskamrater som försökskaniner!
Här kommer lite läckra bilder!!


Trevligt upplagt i boken!

Chokladcupcakes!

Fjärilskakor!

Cheesecakebrownies!

Tranbärs- & mandelmuffins!

Hallon - & chokladlådor!

Jordgubbstarteletter!

Rullrån med konjaksgrädde!

Färgglada chokladbollar!

Choklad- & romkrukor!

Cupcakes med kokos & körsbär!

Partykakor med citron & mandel!

Fjärilskakor med choklad!

Cupcakes med färska hallon!

Vårens egna cupcakes!

Cupcakes från zoo!

Alla hjärtans cupcakes!


Visst blir man sugen när man ser alla bilder. Och detta är bara ett smakprov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar