2011-08-02

Heldag med Therese

Idag har jag och min kompis Therese umgåtts hela dagen. Vi har varit i Uttervik och badat.
Basse var med och var jätte duktig hela tiden.
Vi badade och solade och åt sallad till lunch som vi hade köpt med oss.
Det blev alldeles lagom med dom timmarna vi fick för Basse hade en veterinärtid för sin 1-års vaccination kl 15:00.
Han var jätte duktig och det är så kul för dom tycker alltid att han är så fin och dom gosar extra mycket med honom.
På kvällen satt vi ute på vår altan och åt en god middag och drack lite vin.
Det kändes lite tomt hemma för William sov över hos en kompis i deras sommarstuga.
Han ringde på kvällen och talade om att dom hade badat hela dagen och att han hade det bra.
En perfekt dag!


Basse känner på vattnet

Jag och Basse

Jag och Therese

Basse på väg i vattnet

Therese och jag med varsin drink innan middan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar